Bagpipes
Barney vil bevise, at han og Robin er det perfekte par, så han giver på arrogant vis gode råd om parforhold til Marshall, hvilket resulterer i et stort skænderi mellem Marshall og Lily.
Barney vil bevise, at han og Robin er det perfekte par, så han giver på arrogant vis gode råd om parforhold til Marshall, hvilket resulterer i et stort skænderi mellem Marshall og Lily. Ted er tvunget til at høre på overboernes højlydte aktiviteter hele natten.