Øjenvidne
Da de gamle fjender er væk kan Abbie og Crane tilsyneladende komme videre med deres liv. Men opdagelsen af ​​en mystisk tavle viser, at der kan være en ny mørk profeti, der omgiver vores Vidner. De to slår sig sammen, og med hjælp fra en gammel amulet fortsætter deres episke kamp mod de onde kræfter.