De Frivillige
Finansmanden og jetsetteren Markus Føns varetægtsfængsles for økonomisk svindel, men efter et brutalt overfald vælger han at gå i frivillig isolation - sammen med de svageste indsatte. Her eksisterer et hierarki ledet af Niels, fængselskorets selvudnævnte leder.
Finansmanden og jetsetteren Markus Føns varetægtsfængsles for økonomisk svindel, men efter et brutalt overfald vælger han at gå i frivillig isolation - sammen med de svageste indsatte. Her eksisterer et hierarki ledet af Niels, fængselskorets selvudnævnte leder. Markus opdager hurtigt, at vejen til det nemme liv på isolationsafdelingen går gennem netop koret, men Niels er ikke klar til at dele magten med nogen.