Hans Livs Løb
Da O.J. Simpson forsvinder med sin hvide Bronco, tager Kardashian og Shapiro sig af konsekvenserne, mens statsadvokaten og LAPD har travlt med at redde ansigt og finde ham.
Bill Hodgman meddeler Robert Shapiro, at han skal udlevere O.J., og Robert Kardashian giver Robert Shapiro en skræmmende besked. Mens USA tryllebindes af sagen, forsøger både Hodgman og Shapiro at redde ansigt i medierne. Efter O.J. flygter i sin hvide Bronco, giver Kardashian hans familie nogle voldsomme, men falske, nyheder, og byens største sportsbegivenhed må vige for sagen i TV-dækningen. Johnnie Cochran taler om de etniske implikationer i forfølgelsen af O.J. på TV, mens Christopher Darden diskuterer med hans naboer. O.J. gives tilladelse til at nå frem til sin destination og indgår en aftale med Kardashian som mægler.