The Curse of the Ninth
Melinda bliver tilkaldt for at hjælpe Brandon, som bliver terroriseret af sin fars spøgelse. Hun opdager, at Brandons far også er hjemsøgt af et spøgelse, Jared, som var medlem af Brandons band. Jared var jaloux over Brandons talent, og Melinda må dæmpe hans vrede, så Brandon kan vende tilbage til musikken.