Displaced
Afdeling 126 ankommer til en begravelse, hvor et andet lig har ramt ned i graven, og derefter til et hospital, hvor en MR-skanning er gået i kludder. Owen og Tommy føler sig begge fordrevet fra deres hjem, efter at Gwyn er flyttet ind, og Charles bliver tilsyneladende fuldtidsforælder i Vegas-familien. Imens skaber T.K. røre i sin nye stilling.