Den Om Vennerne
Cleveland er bekymret over, at Cleveland Jr. ingen venner har, så han inviterer naboen Lesters søn, Ernie, over. Men en forsømt Ernie bliver lidt for glad for familien, så Cleveland må ringe til børneværnet, så de kan komme og tage Ernie hjem igen.
Cleveland er bekymret over, at Cleveland Jr. ingen venner har, så han gør det til sin mission at skaffe ham nogle. Derfor inviterer han naboen Lesters forsømte søn, Ernie, over, og Ernie og Cleveland Jr. bliver hurtigt bedste venner. Desværre beslutter Ernie, at han hellere vil bo hos Cleveland og familien, end med sin egen far, og Cleveland er derfor nødt til at få børneværnet til at bringe ham hjem igen.