Kampen for Den sorte svane
Den største skat, der nogensinde er blevet fundet under vandet skaber overskrifter over hele verden, men snart rettes opmærksomheden mod, hvem der faktisk ejer den halv milliard dollar værdifulde skat med kodenavnet "Den sorte svane"? I frygt for, at en af deres mest værdifulde historiske skatte er blevet fundet, tager kongeriget Spanien kampen op mod Odyssey Marine Exploration om skatten. Mens de to sider kæmper i retten i Tampa, bliver det snart tydeligt, at ikke alt er, hvad det siger...