Two For the Money
I et sidste desperat forsøg på at tjene penge til julegaver til fem børn skaffer Jim sine tvillinger en rolle i en film, hvor de spiller over for Steve Guttenberg (som spiller sig selv). Cheryl er imod planen. Jim og Andy går bag om ryggen på hende og bruger tvillingerne alligevel, men så klipper instruktøren deres hår for at få dem til at ligne hinanden mere.
I et sidste desperat forsøg på at tjene penge til julegaver til fem børn skaffer Jim sine tvillinger en rolle i en film, hvor de spiller over for Steve Guttenberg (som spiller sig selv). Da Cheryl opdager Jims plan, er hun imod den. Jim og Andy går bag om ryggen på hende og bruger tvillingerne alligevel, men så klipper instruktøren deres hår for at få dem til at ligne hinanden mere. Da Cheryl finder ud af, hvad der er sket, får Jim en lærestreg om julens sande ånd.