Melinda hjemsøges af en ung mands ånd, der ønsker at gøre det godt igen over for sin kone Donna. Undervejs finder Melinda ud af, at Donna er hans ekskone, og at hun lod sig skille, fordi han var besat af sin ekskæreste. Melinda møder Delia Banks, moren til en dreng som er fast besluttet på at stjæle værdifulde genstande fra hendes butik.
Melinda hjemsøges af en ung mands ånd, der vil have hende til at besøge hans kone Donna for at gøre det godt igen. Da hun gør det, opdager Melinda, at Donna er hans ekskone, og at hun lod sig skille, fordi han var besat af sin ekskæreste. Melinda møder Delia Banks, moren til en dreng der er fast besluttet på at stjæle værdifulde genstande fra hendes butik. Hun bliver overrasket, da hun finder ud af, hvorfor det forholder sig sådan.