And Justice For All
Beckett og den 12. politikreds efterforsker mordet på en student, der har engelsk som andetsprog.
Beckett og den 12. politikreds efterforsker mordet på en student, der har engelsk som andetsprog. Da ofrets medstuderende ikke vil tale med politiet, udgiver Castle sig for at være en fransk-canadisk immigrant og finder ud af, at ofret havde skjulte sider.