Reddick har gjort det klar, at han går til politidirektøren med den sande historie om Skinners død og tilbyder Holder muligheden for at gå til bekendelse og indgå en handel.
Reddick har gjort det klart, at han går til politidirektøren med den sande historie om Skinners død og tilbyder Holder muligheden for at gå til bekendelse og indgå en handel. Holder ved, at han må vælge mellem at være loyal overfor Sarah eller være der for Caroline og hans barn. Sarah mærker også samvittigheden nage, og det evige pres påvirker hendes arbejde. Reddicks sats ser ud til at virke, da Sarah og Holder begynder at vende sig mod hinanden, men vil deres lange historie og alt de har været igennem være nok til at holde dem sammen?