El Diablo
Byrådsmedlem Richmond mistænker en lækage indefra, hvilket medfører uro i hans valgkamp. Sarah og Holder opsporer et potentielt vidne til mordet og bliver ledt til en ny mistænkt. Mitch lukker helt ned, hvilket tvinger Stan til at påtage sig begge forælderroller, mens hans familie kæmper med at forholde sig til at miste Rosie.
Journalister går til Richmond og spørger om hans forbindelse til mordets offer, og hvorfor hun blev fundet i en af ​​hans valgkampsbiler. Han fortæller dem, at den unge kvindes død intet har at gøre med politik. Et andet byrådsmedlem, Ruth Yitanes, ankommer til et rally og er rasende over, at Richmond ikke fortalte hende om mordet og det faktum, at nogen har lækket hendes støtte af ham til pressen. Hun advarer ham om, at når pressen er færdig med ham, er han ikke længere andet end en dårlig vittighed.