Devil's Bargain
Jim er overrasket over sin kollegas manglende reaktion på et møde med et spøgelse. Han mistænker kollegaen for at være indblandet i en medicinstuderendes pludselige forsvinden. Melinda bliver urolig, da Aiden bliver ved med at nævne sin frygt for "skyggerne".