Live Alone and Like It
Lynette erfarer, at gode gerninger ikke gøres ustraffet, da hun kortvarigt bliver ven med den ældre og ondskabsfulde Karen McClusky efter at have reddet hendes liv.
Lynette opdager, at ingen god gerning gøres ustraffet, da hun kortvarigt bliver ven med den ondskabsfulde Mrs. McCluskey. Susan, der stadig er rystet efter bruddet med Mike, skammer sig, da hendes mor, der nu også er single, beslutter at sætte gang i deres kærlighedsliv.