I denne actionfyldte saga, der er baseret på den populære Marvel-tegneserie, spiller Jennifer Garner Elektra, en kriger og snigmorder, der kæmper den ultimative kamp mellem godt og ondt.
Fra skaberne af X-Men og Daredevil... Superstjernen Jennifer Garner beviser, at udseende kan dræbe som den mest sexede actionhelt, der nogensinde er sprunget ud af siderne i Marvels tegneserier. Bragt til live efter at have pådraget sig dødelige sår i Daredevil, lever en iskold og ensom Elektra (Garner) nu kun for døden som verdens mest dødelige snigmorder. Ved hjælp af sine kampsportsfærdigheder og Kimagure -evnen til at se ind i fremtiden - er Elektra på kollisionskurs med mørket... indtil hendes seneste opgave tvinger hende til at træffe et valg, der enten vil føre til forløsning eller ødelæggelse i den ultimative kamp mellem godt og ondt!