En chance til
Det er mors dag-weekend. Emma tvivler på det nye liv, hun er ved at begive sig ud i. Pigerne er bange for, at deres far og Emma vil gå fra hinanden og overrasker dem for at vække gnisten mellem dem. Clara sender en besked til Alexis ved en uheld, og Emma giver hende et råd, der frembringer det mod, hun har brug for.