En forbandet god jul
Simon og Oscar på 27 år har været et par i tre år. Sammen med deres gode veninde Cissi har de købt et charmerende, gammelt hus i Bromma, en forstad til Stockholm. Cissi er gravid i niende måned, og faren kan være enten Oscar eller Simon. Sammen har trioen besluttet sig for at starte en familie, en hemmelighed, som de har ventet med at fortælle deres familier indtil nu.
Simon og Oscar på 27 år har været et par i tre år. Sammen med deres gode veninde Cissi har de købt et charmerende, gammelt hus i Bromma, en forstad til Stockholm. Huset trænger til en kærlig hånd, men børneværelset på første sal er allerede færdigt, da Cissi er gravid i niende måned – og faren kan være enten Oscar eller Simon. Sammen har trioen besluttet sig for at starte en familie, en hemmelighed, som de har holdt skjult for familien i snart et år. Nu er der ingen vej tilbage, og sandheden skal frem. Og hvilket tidspunkt er bedre end selveste juleaften: fejringen af tolerance og Jesu fødsel, hvor alle forventes at udvise venlighed og næstekærlighed.