Encanto Sing-Along
Syng med på Walt Disney Animation Studios’ Encanto. Syng med-versionen har skærmtekster, så du kan synge med på alle dine yndlingssange. Encanto er fuld af originale sange af Lin-Manuel Miranda, og Germaine Franco har komponeret det originale soundtrack. Kun tilgængelig på engelsk.