Evig Din
En "moderne" ung kvinde i det 16. århundrede, Danielle, er så uafhængig og vis, som hun er smuk og gavmild. Mod bemærkelsesværdige odds siger hun fra overfor sin rænkesmedende stedmor og skaber mirakler i livet for alle omkring sig, inklusive kronprinsen af Frankrig! Nu kan du genleve denne fængende, moderne genfortælling af det klassiske eventyr.