Explorer: Lake of Fire
I 2001 opfangede satellitbilleder en mystisk "termisk anomali" på en uudforsket vulkan ved verdens ende. Det, der gemmer sig i den, kan give nye spor, der kan hjælpe med at forudsige vulkanudbrud over hele kloden. Men øen ligger så afsides, og forholdene er så ekstreme, at ingen nogensinde er nået toppen for at undersøge, hvad der er indeni, før nu.