Friendly Neighborhood Ghost
Melinda og Jim sætter spørgsmålstegn ved deres nye nabos fornuft, da han opfører sig mærkeligt. Først da Melinda ser et spøgelse forbundet til naboen, indser hun, at han ikke kun bliver hjemsøgt, men at spøgelset forsøger at dræbe ham. Melinda finder ud af, at spøgelset søger hævn, men da hun hører naboens historie, afsløres sandheden.
Melinda og Jim sætter spørgsmålstegn ved deres nye nabos fornuft, da han opfører sig mærkeligt. Først da Melinda ser et spøgelse forbundet til naboen, indser hun, at han ikke kun bliver hjemsøgt, men at spøgelset forsøger at dræbe ham. Efter at have konfronteret spøgelset finder Melinda ud af, at han søger hævn over naboen, men da hun hører naboens historie, afsløres sandheden. Nu må Melinda finde ud af, hvordan hun kan overbevise både spøgelset og naboen om, at tingene ikke er, som de ser ud.