Fedtmule og søn 2 - en ekstrem fedtmulefilm
Det er ekstremsport og et liv i frihed, da Max tager på college, men Fedtmule savner Max så meget, at han mister sit job og beslutter at færdiggøre college sammen med Max og hans venner. Men jo tættere Fedtmule prøver at komme på Max, må de begge gå til ekstremer for at lære at leve deres eget liv... sammen.