The Phoenix
Dynamikken i ejendommen fortsætter uden Eliseo. Zambrano føler sig sejrrig, mens Eliseo nu arbejder i en grønthandler rundt om hjørnet. En morgen sker der en eksplosion i ejendommens kælder, og naboerne udleder, at kedlen er sprunget i luften. Camila leder efter Eliseo i grønthandleren, og han kommer løbende, mens Paola leder efter Thiago. Men drengen er inde i ejendommen. Inden brandmændene ankommer, løber Eliseo ind i den brændende bygning, og et par minutter senere kommer han ud med Thiago i armene. Han bliver mødt af alle som en helt, og ejerne beslutter at ansætte ham igen. Som følge heraf træder Zambrano tilbage fra formandskabet, og hans post indtages af Beba. Eliseo stiller dog en række strenge krav for at komme tilbage, men alle accepteres. Privat fortæller han Beba sandheden: han saboterede kedlen i ledtog med Thiago og Camila, så det ville se ud, som om han reddede drengen, og alle ville tage imod ham som en helt. Beba stirrer på ham, og Eliseo siger, at det er en joke. Men det er det ikke. Endelig roser Eliseo Camila og Thiago for at udføre deres del så godt, selvom han advarer dem om, at det, de gjorde, var forkert. Eliseo genoptager sit job glad og med ny energi.