Fra Paris til Pittsburgh
Fra Paris til Pittsburgh fortæller om den passionerede indsats, der gøres af personer, der kæmper mod klimaforandringernes mest alvorlige trusler i deres egen have I forhold til den nationale debat om USA's fremtidige energi – og beslutningen om at forlade Paris-aftalen – fanger filmen, hvad der er på spil for samfund rundt om i landet, og de inspirerende måder, hvorpå amerikanerne reagerer.