Frank and Ollie
Tag med på en rejse sammen med to af Disneys dygtigste animatorer, Frank Thomas og Ollie Johnston, når de deler hemmeligheder og inspiration bag nogle af de største animerede film, verden har set. Frank og Ollie er talenterne bag Bambi, Pinocchio, Lady og Vagabonden og Junglebogen, og de var med til at sætte standarden for Disneys storslåede animation, musik og fortællinger.