Frost
Frygtløse og optimistiske Anna tager med den ru bjergmand Kristoff og hans loyale rensdyr Sven på en episk rejse for at finde sin søster Elsa, hvis Isnende kræfter har skabt en evig vinter i kongeriget Arendelle. De tre møder Everest-lignende forhold, mystiske trolde og en komisk snemand ved navn Olaf... finder de mon Elsa i tide til at redde Arendelle?