On the Wings of a Dove
Efter at Jim i flere dage har følt sig ængstelig og fortvivlet, opdager Melinda, at han hjemsøges af en tidligere fanges ånd. En mand, han ikke kunne redde i en motorcykelulykke. Melinda finder senere ud af, at ånden er blev ført til hende gennem hendes mand, for at hun kan hjælpe ham med at undskylde over for familien til en dreng, han dræbte, og bede dem om tilgivelse.
Efter at Jim i flere dage har følt sig ængstelig og fortvivlet, opdager Melinda, at han hjemsøges af en tidligere fanges ånd. En mand, han ikke kunne redde i en motorcykelulykke. Melinda finder senere ud af, at ånden er blev ført til hende gennem hendes mand, for at hun kan hjælpe ham med at undskylde over for familien til en dreng, han dræbte, og bede dem om tilgivelse. Da hendes forsøg mislykkes, må Melinda forsøget at gøre det godt igen med åndens kone og søn, som han mistede kontakten med, så han kan komme videre og forlade Jim.