Night Driver
Eliseo bliver afpresset til at være chauffør for Chiara, datter af en truende beboer i ejendommen. Efter at Eliseo har smidt Chiaras venner væk, giver en irriteret Chiara Eliseo et overraskende kys, mens hendes venner tager et billede. Men da Eliseo ser en mulighed for at vende skuden mod afpresseren, springer han helhjertet til i et desperat forsøg på at skaffe mere modstand mod projektet.
Chiara, datter af Renato Di Lella, den skræmmende fagforeningsmand fra niende sal, danser på taget med sine venner. Eliseo smider dem ud, og som hævn kysser Chiara ham, mens en af hendes venner tager et billede. Chiara truer med at vise billedet til sin far, hvis Eliseo ikke accepterer at være deres chauffør for natten, så Eliseo har intet andet valg end at køre pigerne og Ramiro, Chiaras kæreste, til en bar og derefter til en fest. I mellemtiden bemærker Eliseo, at Chiara kysser sin veninde Lala bag Ramiros ryg. Da de ankommer til festen, sletter Chiara billedet, og det lykkes Eliseo at blive inviteret indenfor. Der finder Eliseo en måde at give Ramiro en masse drinks, indtil han falder i søvn, og Chiara benytter lejligheden til at kysse med sin veninde uden at bemærke, at Eliseo tager billeder af hende. Da festen er slut, viser Eliseo Chiara billederne og beder hende om ikke at genere ham og overbevise sin far om at stemme imod poolprojektet. Chiara går med til det, men da Eliseo føler sig sejrrig, modtager han en besked fra pigen med billedet af dem, der kysser.