George W Bush - 9/11 interviewet
National Geographic Channel præsenterer George W Bush - 9/11 interviewet. september, en dokumentar, der giver et førstehåndsindblik i den tidligere præsidents tanker og følelser, og hvad der afgjorde de her-og-nu-, liv-eller-død-beslutninger, han stod overfor som reaktion på det mest dødbringende terrorangreb på amerikansk jord nogensinde.