Get A Clue
Castle er sikker på, at det rituelle mord på en kvinde er forbundet til en "Da Vinci Code"-sammensværgelse.
Castle og Beckett efterforsker det bizarre mord på en ung kvinde, der blev fundet rituelt opstillet. Da holdet finder en række sære symboler i hendes lejlighed, og den hovedmistænkte viser sig at være en mystisk munk, er Castle overbevist om, at de er faldet over en "Da Vinci Code"-sammensværgelse. I mellemtiden forsøger Castle at håndtere, at Alexis og Pi er flyttet sammen.