Spøgelsesfar
Stans far, Jack, dør under en politijagt, og familien samles for at sørge over ham. Stan bliver traumatiseret af ikke at kunne få talt ud med Jack, så Roger sætter en falsk seance op.
Stans far, Jack, dør under en politijagt, og familien samles for at sørge over ham. Stan bliver traumatiseret af ikke at kunne få talt ud med Jack, så Roger sætter en falsk seance op for at hjælpe Stan med at komme videre. Jacks spøgelse dukker op under seancen og bliver bundet til det jordiske plan. Fanget i huset, finder Jack nye måder at nedgøre Stan og familien på.