Fortidens Spøgelser
Sarah modtager en besked fra de døde, der kan kaste lys over identiteten af ​​Rosies morder. I mellemtiden bliver Mitch ven med en ung flygtning, og Richmond har alvorlige tvivl om sin fremtid i politik.
Sarah og Holder tager Alexi Giffords ind på stationen for at lave en afhøring og opdager, at hans forbindelse til Rosie var mere end blot at hævne sin fars død. Stan begynder at sætte spørgsmålstegn ved Janeks motiver og må til at indse virkeligheden, at der vil blive lagt sag an mod ham for at kidnappe og tæske Rosies lærer. Og Jamie afslører nye oplysninger, der kan få Richmond til at kæmpe for hans genrejsning og valgkamp.