Ham den fattige
Hallo, Earn er helt flad. Hvordan kan man tage på date uden penge? Ja, de her Atlanta-fyre er helt ude at skide. Men det er måske bare Paper Bois stil.
Earn har brugt alle sine penge på at få Paper Bois sang spillet i radioen og er helt flad. Han bliver en smule urolig, da han opdager, at Alfred, på trods af sin nye succes som rapper, stadig lever af at sælge stoffer. Samtidig prøver Earn at glatte tingene ud med Van ved at invitere hende ud på en date. Grundet sin økonomiske situation følger han nogle luskede råd om, hvordan man dater billigt, men det går ikke helt efter planen, og hans forsøg på at spare går i vasken gang på gang. Senere tager Alfred og Darius hen for at møde deres narkoleverandør, men en uventet ændring i planerne fører dem dybt ind i skoven, hvor de bliver vidner til stofhandlens skyggeside.