Sunchaser
Woody Harrelson spiller hovedrollen i denne bevægende historie om en ung dømt morder, der er døende af kræft og tager sin læge som gidsel, da han desperat forsøger at flygte fra Los Angeles.
Woody Harrelson spiller hovedrollen i denne rørende fortælling om en ung dømt morder, der er døende af kræft og tager sin læge som gidsel i et desperat forsøg på at flygte fra Los Angeles ud til et helligt Navajo-bjerg i Arizona.