Guardians of the Multiverse
LEGENDS genopfrisker en håndfuld hårrejsende højdepunkter fra første sæson af "What If...?", Marvel Studios' mest overraskende serie, der udforsker multiverset og de mange tankevækkende fortællinger, det har at byde på. Lad The Watcher være din guide på denne forbløffende rejse, der inkluderer et møde med de berømte Guardians of the Multiverse.
Vi kender alle sammen de legendariske historier, der går i arv fra generation til generation. Hvem husker ikke den klassiske fortælling, hvor Peggy Carter tog supersoldatserummet og forvandledes til Captain Carter? Eller den uforglemmelige beretning om T'Challa, der voksede op og blev til den intergalaktiske desperado Star-Lord? Hvis du synes, begge dele lyder helt forkert, så har du ret. Disse begivenheder har fundet sted, men ikke inden for rammerne af det univers, vi kender bedst. LEGENDS genopfrisker en håndfuld højdepunkter fra "What If...?", en overraskende serie, der udforsker multiverset og de mange tankevækkende fortællinger, det har at byde på. The Watcher er din guide på denne forbløffende rejse, der inkluderer et møde med Guardians of the Multiverse.