Himmel og helvede
Japan er kollapset efter Den Store Katastrofe. Kiruko accepterer en forespørgsel om at følge drengen Maru til et sted kaldet Himlen. Imens bor børn bag murene i en børnehave i frodige, grønne omgivelser. Efter at have modtaget en mystisk besked begynder Tokio at tvivle på verden omkring sig.