High School Musical 4
Tilbage fra en sommer fuld af sjov og den livsændrende “Frost” dokumentar, har the Wildcats tænkt sig at få et fuldstændig drama-frit skoleår og lave en teaterforestilling af “High School Musical 3: Senior år.” men da Disney annoncerer at “High School Musical 4: High School, Gensyn” skal optages på East High med smarte nye teenage stjerner og det originale Wildcat hold der medbringer Hollywood drama er alting vendt på hovedet for altid.