Hitlers liv som junkie
Denne hårde og dybdegående film forsøger at undersøge de medikamenter, som Hitler indtog, hvor ofte og hvor meget han tog. Her forsøger man at udforske, om medicin har haft betydning for hans adfærd og handlinger.