Hr. Mus tager på tur
Mickey Mouse og Pluto tager på togtur, men konduktøren Sorteper vil ikke lade Pluto komme med toget. Efter at snige Pluto om bord i sin bagage, må Mickey tænke hurtigt og klæde sig ud for ikke at blive smidt af.