I dine sko
To moderløse søstre, der kommer fra en masse konflikter mister kontakten, da den promiskuøse og mere uansvarlige af dem går i seng med sin søsters kæreste. Til sidst forenes de med hjælp fra en bedstemor, de ikke vidste, de havde.
Den flirtende, højlydte, festpige Maggie (Cameron Diaz) og den almindelige, pålidelige advokat Rose (Toni Collette) er søstre, bedste venner og bitre rivaler, der ikke har meget til fælles, udover størrelse 8 1/2 i sko og nogle familiehemmeligheder. Efter et hjerteskærende brud opdager de ved et uheld, at de også deler en glemt bedstemor (Shirley MacLaine). Sammen begiver de sig ud på den hårde vej for at slutte fred med hinanden og sig selv.