Sky Sharks
Droner afslører, at mange hajer bor tættere på vores kyster, end vi nok forstiller os. Det er tid til at kigge, hvem der svømmer efter dig!
Hvis du går på stranden i dag, kan du få dig en stor overraskelse! Droner revolutionerer alt, hvad vi troede, vi vidste om hajer. Og den største overraskelse? At mange hajer bor tættere på vores kyster, end vi nok forstiller os. Det er tid til at kigge dig over skulderen. Havets top rovdyr kunne være meget tættere på, end du tror!