Suspicious Minds
Gabrielle arrangerer en glamourøs Halston-modeopvisning for velgørenhed med kvinderne fra Wisteria Lane. Susan opdager Gabrielles utroskabs-hemmelighed.
For at finde en mening med livet arrangerer Gabrielle en glamourøs Halston-modeopvisning for velgørenhed med kvinderne fra Wisteria Lane. Men Susan viser ikke sin ven nogen barmhjertighed, da hun opdager Gabrielles chokerende hemmelighed. Lynette bruger sin forretningssans til at kapre en barnepige, og Bree beslutter selv at gøre noget ved Andrews ustyrlige adfærd.