DEREK DELGAUDIO’S IN & OF ITSELF
I Derek DelGaudios In & Of Itself kæmper en mand for at gennemskue illusionen om sin egen identitet blot for at opdage, at identiteten i sig selv er en illusion. En intim og kraftfuld udforskning af, hvad det vil sige at være til og blive set. Filmen skildrer forsøget på at besvare spørgsmålet: "Hvem er jeg?"
Derek DelGaudios In & Of Itself er en ny slags lyrisk digt. Den fortæller historien om en mand, der kæmper for at gennemskue illusionen om sin egen identitet, kun for at opdage, at identiteten i sig selv er en illusion. En intim og kraftfuld udforskning af, hvad det vil sige at være til og blive set. Filmen skildrer Derek DelGaudios forsøg på at besvare et bedragerisk simpelt spørgsmål: "Hvem er jeg?" Hans personlige rejse udvides til en kollektiv oplevelse, der tvinger os til at konfrontere grænserne for vores egen identitet.