Ind i Skoven
Stan støder ind i en barndomsven, og bliver hjemsøgt af mindet om, hvordan han ikke forsvarede den ven, da de blev mobbet som børn.
Stan støder ind i en barndomsven, og bliver hjemsøgt af mindet om, hvordan han ikke forsvarede den ven, da de blev mobbet som børn. Stan sværger, at han vil gøre skaden god igen ved at hjælpe vennen til et bedre job og begynde et nyt liv. Hvert forsøg Stan gør på at rette op på fortiden giver bagslag, indtil den gamle ven afslører, hvad der faktisk skete den aften, de blev mobbet.