Jerome Ranft: Pixar skulptør
Pixars skulptør Jerome Ranft bruger al sin arbejdstid på at skabe karaktererne fra Pixars film i ler. Jerome er ansvarlig for at skabe Pixars karakterer på den gammeldags, visuelle måde, som moderne teknologi endnu ikke har formået at kunne genskabe. Han former, modellerer og udskærer alle vores kommende yndlingsfigurer i sit kreative virke.