Alaska
Kokken Gordon Ramsay rejser til Alaskas vilde ‘Panhandle’ region for at udforske hemmelighederne i Alaskas køkken. Han lærer at tilberede sæl sammen med et ældre medlem af Tlingit-stammen, klatrer op ad en lodret klippe under en snestorm og jagter urfugle – altsammen før han benytter sine nye færdigheder til at lave et festmåltid med den legendariske lokale kok Uddipa.