Junglekatten
Tag med på et fantastisk eventyr til Brasilien og opdag Amazonas' hersker - Jaguaren. Udspillet blandt smukke vandfald, mageløse udsigter og eksotiske blomster, giver Jungle Cat et intimt blik på en jaguarfamilies liv og kamp på liv og død med krokodiller, vildsvin og en to meter lang, bøvsende fisk ved navn pirarucu.