Alone Together
I kølvandet på dæmningsbruddet skaber massive mudderskred kaos i hele Los Angeles. Da Athena kæmper for at redde sig selv og en agorafob kvinde, efter at hendes hus kollapser, skynder Bobby, Hen og Eddie sig at redde vandrere, der er truet af det skadede Hollywood-skilt. I mellemtiden skal Buck og Chimney redde en gruppe gravide kvinder fanget i et nedsænket hus.