Kim Possible: En djævelsk plan
Dr. Drakken har en ond, ny plan for verdensherredømmet, men hans succes afhænger af at finde Kim Possibles svaghed. Kan det have noget at gøre med den nye, lækre Eric? Kim må droppe al postyret om skoleballet, hvis hun skal stoppe dr. Drakkens egoistiske plan.
Her er sagen: Dr. Drakken har en ond, ny plan for verdensherredømmet, men hans succes afhænger af at finde Kim Possibles svaghed. Kan det have noget at gøre med den lækre Eric? Måske… Kim er bestemt distraheret af skoleballets drama. I mellemtiden har Ron travlt med små stykker legetøj, da hans yndlingsrestaurant, Buenas Nachos, går over til den mørke side. Nu opfører han sig som en nørd - lige når Kim har mest brug for ham. Hvis dr. D kan holde presset ved lige, må KP overgive sig. Men det er ikke forbi, før det er SÅ forbi!